Edisi 7

Aishah akui pernah mempunyai rasa seperti nyawanya mahu berakhir ketika sedang bertarung melawan COVID-19



PENYANYI Aishah akui pernah mempunyai rasa seperti nyawanya mahu berakhir ketika sedang bertarung melawan COVID-19.


Kata Aishah, 56, ketika itu oksigen dalam badannya agak merosot dan dia bermimpi dikelilingi kucing yang pernah dibantu dan disayangi 


“Pernah masa mula-mula saya berada dalam keadaan oksigen yang agak tak berapa bagus masa itu …Ingatkan dah sampai dah masa (pergi) saya … rupanya saya mimpi.


“Saya mimpi dikelilingi anak-anak kucing yang saya sayang serta kucing liar yang pernah saya beri makan.


“Doakan saya sihat dan dapat menjadi manusia yang lebih berbakti bukan sahaja pada orang yang susah dan anak kucing saya tapi pada semua,” katanya.


Pelantun lagu Bahtera Merdeka itu berkongsi luahan hati serta keadannya yang masih dirawat di hospital kerana jangkitan COVID-19.


Aishah juga turut berterima kasih kepada semua yang turut membuat bacaan yasin sejak semalam untuk mendoakan kesembuhannya.


Dalam masa yang sama, Aishah turut berterima kasih kepada petugas barisan hadapan iaitu doktor dan jururawat yang menjaganya sepanjang di hospital.


“Mereka (frontliners) ini insan yang Allah untuk buat kerja macam Ini. Doakan mereka juga terlindung dari penyakit,” beritahunya lagi.


Sebelum ini, Aishah dilaporkan positif COVID-19 selepas melalui prosedur Kit Ujian Pantas (RTK) di sebuah pusat perubatan swasta.




LAZADA 10.10

LAZADA 10.10 Tenaga Sale!

Nikmati potongan harga 60% bagi barangan pakaian dan nikmati potongan RM 15 percuma bagi pembelian pertama anda!